برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

جزئیات از دوربین گلکسی اس 23 اولترا فاش شد

نوشته شده در تاریخ1 سال پیش
دوست داشتن0

سامسونگ معمولاً در ابتدای هر سال از گوشی های پرچمدار سری گلکسی اس خود رونمایی می کند و از این رو انتظار می رود سری گلکسی اس 23 نیز در اوایل سال 2023 (پایان سال 1401) رونمایی شود. اگرچه هنوز اطلاعات زیادی در مورد مشخصات و سبک طراحی این گوشی ها نداریم، اما یکی از افشاگران معروف صنعت موبایل به نام Ice Universe جزئیاتی از قدرتمندترین عضو این سری یعنی Galaxy S23 Ultra منتشر کرده است که بسیار جالب هست. در آینده با دی جی همراه باشید.

گلکسی اس 22 اولترا به دلیل عملکرد عالی دوربینش بسیار مورد تحسین قرار گرفت و انتظارات را برای مدل نسل بعدی گوشی افزایش داد. سامسونگ نیز کاملاً از این انتظار بالای مصرف کنندگان آگاه است و قصد دارد با دوربین گلکسی اس 23 اولترا دوباره همه را شگفت زده کند.

به گزارش Ice Universe، سامسونگ قصد دارد از دوربین 200 مگاپیکسلی در گلکسی اس 23 اولترا استفاده کند، البته سنسور مربوطه هنوز معرفی نشده است. شایعات مربوط به دوربین 200 مگاپیکسلی در گوشی های پرچمدار آینده سامسونگ مدت هاست که مطرح شده است. در حال حاضر تنها دو سنسور 200 مگاپیکسلی برای گوشی های هوشمند ساخته شده است که هر دو توسط سامسونگ ساخته شده اند: Isocell HP1 و HP3.

سنسور Isocell HP3 یک سنسور میان رده است و Isocell HP1 برای اولین بار در گوشی های Motorola X30 Pro و Edge 30 Ultra استفاده خواهد شد. بنابراین با توضیح Ice Universe می توان نتیجه گرفت که سنسور 200 مگاپیکسلی Galaxy S23 Ultra ISOCELL HP1 نیست.

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم