برای محصولات بیشتر کلیک کنید.
هیچ محصولی پیدا نشد.

گوشی شیائومی ۱۳ با طراحی مشابه گوشی های سامسونگ عرضه می‌شود

نوشته شده در تاریخ1 سال پیش
دوست داشتن0

شیائومی، غول چینی دنیای گوشی‌های هوشمند برنامه‌های زیادی برای بهتر کردن هر چه بیشتر گوشی‌هایش بعدی‌اش دارد. شیائومی ۱۲ اس اولترا، یکی از بزرگ‌ترین شاهکارهای این شرکت بود که چند روز پیش سرانجام معرفی شد. این گوشی نشان داد شیائومی در یک مسیر درست قرار گرفته و حالا می‌تواند گوشی‌هایی را تولید کند که از هر نظر فوق‌العاده هستند. مسیر بهتر شدن Xiaomi هنوز به پایان نرسیده و این شرکت می‌خواهد در سری مورد انتظار شیائومی 13، سراغ استفاده از یکی از طراحی‌های سامسونگ برود.

این مورد توسط آیس یونیورس، افشاگر معروف و تا حدی قابل اعتماد دنیای گوشی‌های هوشمند افشا شده است. او اعلام کرده در سری شیائومی ۱۳، چهار طرف حاشیه نمایشگر، ضخامتی یکسان خواهند داشت. با این حساب، این گوشی‌های پرچمدار اولین محصولات شیائومی هستند که از این ویژگی استفاده خواهند کرد. پیش از شیائومی، سامسونگ در گلکسی اس ۲۲ از حاشیه‌های نمایشگر با ضخامت یکسان استفاده کرده بود. گوشی ناتینگ هم از این ویژگی بهره می‌برد.

در کنار  شیائومی ۱۳، گوشی‌های بیشتری از این تکنولوژی بهره خواهند برد

از چند سال پیش، شرکت‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند سراغ بیشتر کردن نسبت نمایشگر به بدنه رفتند. آن‌ها به خوبی توانستند حاشیه‌های کناری و بالایی گوشی را کوچک کنند اما در کوچک کردن حاشیه پایینی نمایشگر، اصلا موفق نبودند. از سال ۲۰۲۲، سامسونگ استارت این تغییر بزرگ را زد و حاشیه پایینی نمایشگر را هم به اندازه حاشیه‌های کناری و بالایی، کوچک کرد. حالا اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهند دیگر شرکت‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند هم می‌خواهند حداقل تا سال ۲۰۲۳ میلادی، از این تکنولوژی در برخی از پرچمدارهای خود استفاده کنند. بهتر است بدانید کوچک کردن حاشیه پایینی و هم‌اندازه کردنش با دیگر حاشیه‌های نمایشگر، کار راحتی نیست و به تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای نیاز دارد.

 برچسب ها : 

حساب کاربری

فهرست

یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره آیتم‌های محبوب ایجاد کنید.

ورود به سیستم